Retourverwerking

krijgsman-public-warehousing-9

Het verkopen van uw producten is uw primaire doel, maar helaas zijn klanten niet altijd tevreden over de ontvangen bestelling. Het product is te groot, te klein, een andere kleur dan verwacht, niet wat de klant ervan gehoopt had of de klant had een vergissing gemaakt bij het bestellen. De retourverwerking is daarom een belangrijk onderdeel van het fulfilment proces. En als u er zorgvuldig mee omgaat kan het uw klanttevredenheid een flinke boost geven. Krijgsman is als fulfilmentbedrijf niet alleen gespecialiseerd in het verzenden van orders, ook de retourverwerking van orders valt onder onze dienstverlening. Wij zorgen ervoor dat het retourproces snel wordt afgewerkt, zodat de klant duidelijkheid wordt verschaft over de status van zijn retour.

Retourdienstverlening

De retourdienstverlening van Krijgsman garandeert u een snelle, zorgvuldige en efficiënte afhandeling van de retouren die bij ons binnenkomen. Wij brengen u dagelijks op de hoogte van de binnengekomen retouren. Hierbij vermelden we de reden van retour en eventuele bijzonderheden. Al onze handelingen worden in ons softwaresysteem geregistreerd, zo blijft u altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Wanneer het retour gestuurde product nog helemaal in orde is, voegen we deze weer bij de voorraad in het magazijn. Dit wordt ook direct zichtbaar in het voorraadsysteem. Dit is prettig voor de klant, die op de hoogte gebracht wordt van de ontvangst. Voor de klant is het namelijk belangrijk om te weten of zijn retour is aangekomen en wanneer hij het geld of nieuwe product kan verwachten.

krijgsman-public-warehousing-61

Retouren webshop uitbesteden

Als webshop klantenservice zult u veel vragen krijgen die eenvoudig te beantwoorden zijn. Laat u de fulfilment over aan een gespecialiseerd bedrijf als Krijgsman, dan kunt u veel tijd besparen door dergelijke vragen door onze inbound klantenservice te laten regelen. De meeste vragen hebben betrekking op de status van een bestelling. Binnen enkele seconden kunnen wij de relevante informatie opvragen in ons systeem en de gestelde vraag beantwoorden. Zijn vragen te complex voor onze medewerkers, of wilt u bepalende beslissingen liever zelf nemen? Dan redirecten we de vraag door naar uw klantenservice. Via ons softwaresysteem brengen we u op de hoogte van de status van het ticket. Zo kunt u uw klant direct helpen met zijn of haar vraag.

Meer weten? Vraag naar de mogelijkheden

Wilt u meer weten over de retourverwerking van Krijgsman? Onze flexibele inzet maakt het mogelijk om maatwerk te leveren. Hierdoor zijn de mogelijkheden vrijwel eindeloos. We nemen graag de tijd om al uw wensen te bespreken. Deze wensen vormen namelijk de basis van onze samenwerking. Wij passen onze diensten dan ook aan uw wensen aan, zodat de verwerking van retouren aansluit op uw webshop. Heeft u nog vragen? Neem contact op met ons, we beantwoorden deze graag.

Neem contact op

Contact