Klantenservice uitbesteden

krijgsman-public-warehousing-73

Heeft u een webshop en wilt u de klantenservice uitbesteden? Krijgsman biedt een totaalpakket voor webshops, van inslag tot verzending en van retourverwerking tot klantenservice. Door uw klantenservice aan ons uit te besteden zijn wij in staat om uw klanten professioneel te woord te staan. Met onze softwaresystemen kunnen wij de status van iedere bestelling snel opvragen en vragen van uw klanten beantwoorden. Uiteraard nemen we de telefoon op met de naam van uw webshop. Dit maakt het makkelijker voor de klant en bovendien komt dit ook betrouwbaarder en professioneler over. Welke stappen wij ondernemen hangt van uw wensen af. Het is onze overtuiging om het mogelijke en onmogelijke te ondernemen om u van dienst te zijn.

Inbound klantenservice

Als fulfilmentbedrijf kunnen wij de inbound klantenservice van uw webshop voor onze rekening nemen. Dat houdt in dat wij bellende of mailende klanten die vragen hebben over hun bestelling of producten op de website te woord staan. In de meeste gevallen kunnen wij de vragen namelijk eenvoudig beantwoorden door de relevante informatie in ons systeem op te vragen. Onze software stelt ons in staat om productvoorraad op te vragen, de status van de bestelling van uw klant te bekijken of de gegevens van uw klant te wijzigen. Wat wij wel of niet doen hangt samen met de afspraken die wij met u maken. Heeft u liever zelf de regie in handen en neemt u beslissingen graag zelf? Dan redirecten we de klanten met complexe vragen door naar uw klantenservice. Heeft u vertrouwen in onze besluitvorming en wilt u meer tijd besparen? Dan kunnen wij zelfs nieuwe orders invoeren of bestaande orders wijzigen, afhankelijk van de wensen van uw klant.

krijgsman-public-warehousing-70

Klantenservice webshop

Als webshop klantenservice zult u veel vragen krijgen die eenvoudig te beantwoorden zijn. Laat u de fulfilment over aan een gespecialiseerd bedrijf als Krijgsman, dan kunt u veel tijd besparen door dergelijke vragen door onze inbound klantenservice te laten regelen. De meeste vragen hebben betrekking op de status van een bestelling. Binnen enkele seconden kunnen wij de relevante informatie opvragen in ons systeem en de gestelde vraag beantwoorden. Zijn vragen te complex voor onze medewerkers, of wilt u bepalende beslissingen liever zelf nemen? Dan redirecten we de vraag door naar uw klantenservice. Via ons softwaresysteem brengen we u op de hoogte van de status van het ticket. Zo kunt u uw klant direct helpen met zijn of haar vraag.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op

Wilt u uw webshop klantenservice uitbesteden? Bespaar tijd en zorg ervoor dat uw klanten professioneel te woord worden gestaan door onze vakkundige medewerkers. Sinds ons familiebedrijf in 1983 opgericht werd, hebben wij betrouwbaarheid altijd hoog in het vaandel gehad. Uw klantenservice uitbesteden verdient een delicate aanpak, omdat wij uw klanten direct te woord staan namens uw webshop. Dat begrijpen wij maar al te goed. U kunt op ons rekenen. Heeft u vragen over het uitbesteden van de klantenservice van uw webshop? Neem contact op, wij beantwoorden uw vragen graag tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek.

Neem contact op

Contact

Al uw vragen beantwoord

Biedt Krijgsman ook email klantenservice aan?

Jazeker. Email klantenservice kunt ook aan ons overlaten. We zitten tenslotte boven op de orders van onze klanten, waardoor we snel kunnen schakelen en uitgebreide kennis hebben van de actuele status van orders. Het is voor ons geen probleem om vragen te beantwoorden per mail, aangezien de meeste mails gericht aan de klantenservice betrekking hebben op orders. Een snelle en goede klantenservice draagt bij aan een betere klanttevredenheid.

Valt telefonische klantenservice ook onder de werkzaamheden?

Naast email klantenservice kunnen wij ook de telefonische klantenservice van u overnemen. Wel zo makkelijk, want dankzij onze parate en actuele kennis van uw webshop, orders en voorraad kunnen wij direct inspelen op de vragen van uw klanten. Het is voor ons geen probleem om uw klanten telefonisch te woord te staan. Uiteraard maken wij met u duidelijke afspraken over wat wij wel en niet mogen beloven of garanderen aan de consumenten. Eventuele problemen kunnen zo snel verholpen worden en houden we uw klanten tevreden.

Wat zijn de voordelen van uitbesteden klantenservice webshop?

Afstand doen van de controle over de klantenservice kan bij sommige ondernemers zwaar wegen. Toch kan het u verschillende mooie voordelen opleveren. Door de klantenservice uit te besteden, neemt u een stap richting het professionaliseren van uw bedrijf. Hierdoor houdt u dagelijks meer tijd over om te besteden aan andere belangrijke werkzaamheden binnen uw organisatie zoals marketing, inkoop en sales. Daarnaast vervalt ook het emotionele aspect wat mogelijk invloed heeft op uw eigen objectiviteit. Het is immers niet de prettigste activiteit om klachten van klanten over uw favoriete product of dienst af te handelen. Door de klantenservice van uw webshop uit te besteden, kunt u zich focussen op wat voor u belangrijk is, zonder emotionele afleidingen te ervaren.

nl_NLDutch