Sinds de uitbraak van het coronavirus heeft online shoppen een enorme vlucht genomen. Als webshop wilt u goed kunnen inspelen op deze trend. Hoe meer bestellingen, hoe groter de voorraad en hoe [...]
Als webshopeigenaar bent u dagelijks bezig met het opbouwen van naamsbekendheid en verbeteren van de reputatie. Niet alleen elementen als een mooie website, social media kanalen of klantenservice [...]
Tegenwoordig kan een goed functionerend magazijn niet meer zonder de hulp van goederencodes. Deze unieke streepjescodes vormen een belangrijke pijler binnen het logistieke proces. Zo bevorderen [...]
Logistiek is dynamisch en allesomvattend proces. De inslag van goederen is hier slechts een onderdeel van. Een zorgvuldige inslag van goederen of producten is essentieel voor het succes van de [...]
Als u net uw webwinkel bent begonnen dan komt er veel op u af. Welke producten wil ik gaan verkopen? Welke prijzen zal ik hiervoor gaan hanteren? Hoe zit het met de logistiek en distributie? Dit [...]
Iedereen die werkzaam is in de logistieke sector heeft het begrip Just In Time (JIT) vast horen vallen. De term is zeer belangrijk en bekend, vooral bij productiebedrijven. De JIT-methode houdt [...]
Fulfilment is een cruciaal onderdeel wat hoort bij een webshop. U wilt natuurlijk dat de geplaatste bestellingen tijdig en volledig aankomen bij de klant. Hoe beter uw webshop fulfilment op orde [...]
Het beheren van een webshop bestaat uit diverse onderdelen, waarvan de logistiek misschien wel de belangrijkste is. Maar met alleen een sterke logistieke afdeling bent u er nog niet. Marketing, [...]
Supply Chain Management, ook wel ketenmanagement genoemd, is het beheren en verbeteren van de integrale verbindingen tussen verschillende schakels. Door samen te werken met partners binnen en [...]